måndag 13 januari 2014

Hur bra som helst

Jag är kräsen med mat och jag är nog ännu mer kräsen med matbloggar. Men, jag har hittat en som jag verkligen gillar, tack vare ett tips från en arbetskamrat. Det är ju så himla bra att berätta om sina intressen och dela med sig av det man brinner för. Då får man en hel massa tillbaka, helt automatiskt. :) Hanna som skriver bloggen Hur bra som helst kan helt klart konsten att fotografera mat och jag vill prova alla recept hon visar. Spana in den du också!

Flygande hälsningar /Nellie

1 kommentar:

  1. Gud så mycket gott! Jag måste titta in dit fler gånger. Synd bara att jag blev så hungrig...
    Tack fina Nellie för tavlorna! Fick dom först idag, då mannen hämtat en veckas post hos svärmor! Härlig present att komma hem till.
    Stort tack och stor kram!

    SvaraRadera

Vad kul att du vill lämna en kommentar till mig! :) /Nellie