torsdag 12 februari 2015

Black soap

Jag har hittat den ultimata tvålen! Man kan använda den till typ allt. Schampo (även om den löddrar lite dåligt), duschtvål och anskitstvätt. Och så är den dryg också. Det blir mindre flaskor i duschen och det är perfekt när man ska packa necessären. Den svarta tvålen finns både i fast och flytande form och personligen föredrar jag flytande tvål i alla lägen.

Afrikansk svart tvål är en helt naturlig, ekologisk och extremt djuprengörande produkt. Den passar därför bra om du som jag har tendens till akne och så förebygger den rynkor och fina linjer också. Det är en riktigt bra kombo om du frågar mig!

Jag har beställt min från iHerb där det för övrigt finns massor av spännande produkter. Men, det finns även andra varianter att beställa här eller här.


Flygande hälsningar /Nellie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du vill lämna en kommentar till mig! :) /Nellie