söndag 1 november 2015

Hej november!

Det börjar bli dags att få tummen ur och röja ordentligt här hemma, i "källaren". Nu när bastuglaset kommit på plats (så när som på dörren) så finns det bättre utrymme att flytta runt sakerna. Jag är supersugen på att ta tag i pysselrummet som nu är i totalt kaos, tänker att det är bra att ha ordning på grejerna innan det är dags för julpyssel. Det får bli temat för November. Sortera och röja.

Vad vill du att november ska innehålla?


Flygande hälsningar /Nellie

2 kommentarer:

  1. Min november ska innehålla nystart på löpning, tunga lyft och bättre balans i livet har jag bestämt!

    SvaraRadera
  2. Nystart är alltid bra. :) Och balans är ju ett av mina favoritord. Lycka till Pernille!

    SvaraRadera

Vad kul att du vill lämna en kommentar till mig! :) /Nellie